Isnin, 14 September 2009

TTS BUKA PUASA K.KEDAH

minggu terakhir puasa...ferno utara sempat mengadakan tts buka puasa di d'perindu ikan bakar kuala kedah pada 13/09/09(ahad)...terima kasih kepada wadie kerana arrange-kan juadah buka puasa dan xlupa kepada glugorian kerana menjadi photographer kami pada hari itu....




pada jam 5.30pm saya dan 2 bikers tiba kat tol sungai 2 (menuju ke utara) sementara menunggu bikers lain tiba...



bro lekuq (chief ferno utara) baru sampai...



semua bikers dari penang sudah tiba dan bersiap sedia utk bergerak...



"on the bike" seperti faizal(axe) kata...vrroommm



berhenti sat kat rnr gurun...ada sorang lagi biker tunggu kami kat sini...side mirror moto aku pulak longgar...kena la perbetul sat...hehehehe



maka tibalah kami kat tol a.setar selatan sementara menunggu kimz dan tuanRJ baru on the way ke sini...



bagus punya sembang smentara nak brtolak ke k.kedah pulak...



wadie and mr lekuq tengah rancak meyembang...



itu dia...maka sampailah kami kat destinasi yg dituju dan selamat buka puasa dgn aman dan tenteram....



rugi la kalu sapa2 yg xikut kami....




kepada ferno utara yg lain2 saya ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan dan SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR DAN BATIN

1 ulasan:

  1. salam bro,

    saya tak tau nak masuk reban mana?
    sebenarnya saya berminat nak beli 2nd hand ER6 model lampu satu .... saya dok utara - Penang bayan lepas area. my nos 019 456 0110, kamal. maybe bro leh war war kan pada geng utara.

    BalasPadam